Forum www.demonrpg.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Umiejętnosci i zasady z nimi związane

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.demonrpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alvaros
Sand Master



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:18, 03 Gru 2007    Temat postu: Umiejętnosci i zasady z nimi związane

Zasady:
- Każdą umiejętności można stosować raz na 24 godziny.
- Gdy ktoś awansuje dostanie na PW dodatkową umiejętność, w tedy tą pierwszą bądź pierwsze będzie mógł stosować 2 razy w ciągu 24 godzin. gdy awansuje na 3 poziom umiejętności podstawowe będzie mógł stosować trzy razy a umiejętność która otrzymał na 2 poziomie 2 razy
- w opisie proszę wpisać swoje umiejętności!

Czyli:
Umiejętności podstawowe (pierwsze)
Poziom jest wyznacznikiem ile razy w ciągu 24 godzin można użyć podstawowej umiejętności

Umiejętności 2 poziomowe:
Liczba poziomu minus jeden

Umiejętności 3 poziomu:
Liczba poziomu minus dwa
(umiejętność 2 poziomowa wzrasta o jeden)

i tak dalej…

Czy jest to jasne? Jeśli nie piszcie do mnie na PW




Umiejętności podstawowe:


Magiczne znamię – jest to znamię w kształcie półksiężyca pojawia się na zewnętrznej części dłoni podczas czarowania, jest to znamię potężnej magii płynącej we krwi, posiadając tą umiejętność nie trzeba się uczyć czarów, ponieważ tworzy się je wedle swojego nastroju i widzi mi się. wadą jest to że trzeba ciężko i dużo ćwiczyć by zapanować w 100% nad swoją mocą.

Coś do powiedzenia – umiejętność tylko dla szlachty, jest podobna do Słowa, ale polega na tym, że przy ważnych naradach masz prawo do głosu, twój głos się liczy.
(można powiedzieć, że umiejętność jest zbędna, lecz nie tylko szlachta zasiada przy obradach, a wyróżnia ją właśnie to, można powiedzieć, że to bardziej przywilej, ale stwierdziłem, że dam to do umiejętności: Alvaros)

Słowo – umiejętność pozwalająca wpływać na umysły słabszych, dokładnie polega na tym że wydajesz rozkaz słabszej jednostce, która z pewnością go wykona.

Bitewny szał – podczas walki z więcej niż pięcioma wrogami wpadasz w furię zadając dwa razy silniejsze i szybsze ciosy, nie zważasz jak pada cios, co często powoduje, że odkrywasz niechronione części ciała. (Ale i tak trudno do ciebie dojść )

Waleczne serce – dzięki tej umiejętności potrafisz walczyć mieczem jak nikt inny, precyzyjnie blokujesz ciosy i nie zamykasz oczu, gdy w twoją stronę leci ostrze wroga. Pozbawia cię także obaw i strachu podczas walki pozwala ci to spokojnie prowadzić bitwę. gdy podczas boju zobaczysz zranionego towarzysza wpadasz w szał twoje ataki są silniejsze i potrafią złamać miecz.

Spaczenie umysłu – poprzez przyłączenie się do sił przeklętych ziem, zło opanowało twój umysł, zatruło spojrzenie na świat zatruło dusze i ciało. jeśli przed walka ujrzysz zmasakrowane ciała lub coś podobnie ohydnego podczas walki będziesz bronił się jak mistrz oręża, radosny uśmiech i spaczone złem myśli będą dodawać ci otuchy a ręka sama będzie się kołysać by zablokować ostrze przeciwnika.

Magiczna dłoń – to umiejętność posługiwania się magią bez jej znajomości nie można czarować z też idzie znajomość kilku podstawowych czarów, nie trzeba mieć ich określonych każdy powinien mieć swoją inwidualną listę z kilkoma słabymi czarami.

Niewidoczny w cieniu – podczas nocnych ucieczek przed strażnikami możesz skryć się w jakiś mroczniejszej uliczce, jeśli uliczka jest pogrążona w cieniu możesz się w nim schować, jeśli to zrobisz tylko osoby posiadające tą umiejętność mogą cię zobaczyć.

Twarde dłonie – twoje dłonie są poniszczone przez prace na polu, prace fizyczne w szczególności dłońmi wykonujesz bardzo dobrze, co zwiększa wynagrodzenie pieniężne.
Zdolność ta także daje to, że w barach podczas sobotnich zadym będziesz potrafił skasować pijanego woja jednym szczałem. Próba porwania na terenie pubów, barów i innych takich imprezowych zakładów nie udaje się, możesz bez problemy uciec.

Znajomość lasów – dzięki tej umiejętności, możesz bez problemów poruszać się między drzewami a także na nich, (jeśli gałęzie się nie połamią) korzyścią jest to, iż każda próba porwania Ciebie w lesie kończy się niepowodzeniem, bez względu na poziomy ofiary i łowcy. Ofiara zawsze czmychnie…



z czasem dojdą nowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.demonrpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1